Ge din produkt rätt känsla

HUR BUTIKS- OCH MÄSSKOMMUNIKATION ÖKAR KUNDINTRESSE OCH STÄRKER DINA MERVÄRDEN

Vem skapar egentligen produktvärdet och hur kan du som småskalig producent rusta dig för att möta konkurrensen i butik och på matmässor? Det sätt du kommunicerar ditt företag och produkter har betydelse i din tillväxtprocess. I samarbete med Linnéuniversitetet i Växjö arrangerar Gröna Möten tillsammans med Lokalproducerat i Väst ett seminarium där vi konkretiserar teorierna bakom butiks- och mässkommunikation. Fyra lokala livsmedelsföretag har ingått som exempel i högskolekursen Customer Expericence Management. Seminariet presenterar resultatet från studenternas arbete. Vi vänder oss till livsmedelsproducenter med ambition att skala upp. Deltagarna får del av konkreta tips inför kommande mässdeltagande och butiksexponeringar. Seminariet görs inom ramen för projektet Affärsboosten.

Seminariet är kostnadsfritt, lunch till självkostnadspris

Läs hela programmet och anmäl dig senast 24 februari 2020 på www.gronamoten.se

Plats: Textile Fashion Centre, Borås

Mer information: www.gronamoten.se Kontaktperson: Ulrika Åkesson, ulrika.akesson@agrovast.se, 0703105630 Gröna Möten Sjuhärad finansieras med medel från Leader Sjuhärad.

Artikeln publicerades -

Nyhetsbrev

Prenumerera på vårt nyhetsbrev
Direkt i din inkorg!

Senaste

Lantbruket förtjänar ett åtgärdsprogram som är rimligt  

Krönika: Vattenmyndigheternas åtgärdsprogram inför kommande cykeln 2021-2027 är ute på samråd. Deras uppdrag går bland annat ut på att visa hur Sverige ska komma till rätta med de problem som finns i/kring våra vattenmiljöer. Som vattenrådgivare förväntas jag att läsa och granska åtgärdsprogrammen och alla tillhörande dokument i sömmarna för att komma med relevanta åsikter från mitt perspektiv.

Kommentera