Rikstäckande och lokal annonsering

Jordbruksaktuellt är rikstäckande men trycks i 16 lokala versioner. Det ger dig stor flexibilitet att styra och anpassa din annonsyta. 

 

  • Namnbyte - En unik möjlighet att exponera dina återförsäljare i respektive försäljningsområde.
  • Annonsbyte - Boka en rikstäckande annonsyta och marknadsför olika produkter anpassade efter klimat/geografiskt läge. Perfekt när det gäller utsädessorter eller t. ex maskiner efter säsong.
    Maskiner för snöröjning kanske bör marknadsföras tidigare i norr medan du annonserar någon annan produkt i övriga landet.
     

Lokal annonsering

Här ser du hur många lantbruk du når ut till med i våra 16 olika upplagor. Markera de län du är intresserad av genom att kryssa för eller klicka i kartan. Den uppdaterade summan längst ned i tabellen anger antalet lantbruk som du når ut till. Vill du annonsera länsvis finns dessa alternativ:
 

  • Helsida - 248x370 mm
  • Vinjett - 47x47 mm svart/vit annons överst på sista sidan

 

Tidningen Jordbruksaktuellt delas också ut till ett antal övriga mottagare (adresserade exemplar). Den totala upplagan är på cirka 70 500 exemplar (RS-kontrollerad utdelning)

Nyhetsbrev

Prenumerera på vårt nyhetsbrev
Direkt i din inkorg!

Senaste

Vad är det som (inte) händer?

Krönika: Året var 1797. De första försäkringarna mot hagelskador på skördar i Europa började ta form. Hagelskurarna kunde ge betydande ekonomiska konsekvenser för den enskilde lantbrukaren och en förlorad produktion innebar svält för samhället. En försäkringslösning bidrog till att hjälpa lantbrukarna att möta meteorologiska fenomen, där yrkeskunskapen inte kunde påverka utfallet av skörden. Hur har försäkringslösningarna inom detta område utvecklats de senaste 225 åren?

 

Kommentera