Banner på  www.ja.se

En banner är ett enkelt och effektivt sätt att förstärka och förlänga effekten av din annonsering i Jordbruksaktuellt.
Hos oss betalar du ett pris per månad för alla plattformar. Din banner visas på dator, läsplatta och mobil.
Den delas med maximalt tre andra annonsörer. Vi hjälper dig att ta fram ditt material kostnadsfritt.

Ladda ner PDF med formaten specifierade.

 

Native på ja.se

Din nativeannons på www.ja.se:

• publiceras i nyhetsflödet under en vecka
• syns på alla plattformar – dator, läsplatta och mobil
• blir sökbar under sex månader
• placeras i nyhetsflödet på position 5 eller 7

Bildstorlek 613 x 408 pixlar
18 200:-/vecka

Text och bild produceras av dig som kund.

Vill ni ha hjälp så erbjuder vi er gärna det.

Ladda ner PDF med materialspecifakation.

 

Banner i nyhetsbrevet

Textbanner 300 x 250 pixlar 6 200:- /vecka
Banner notis 250 x 120 pixlar 3 700:- /vecka

Nyhetsbrevet når ut till våra e-postprenumeranter.

Takeover

Ni har budskapet – vi har genomslaget.

När ditt företag har information ingen svensk
lantbrukare får missa.
Under en vecka läggs din annons exklusivt över
startsidan på skogsaktuellt.se och/eller ja.se.
Vi hjälper dig att utforma kampanjen efter era
önskemål. Se exempel på www.ja.se/takeover

EXKLUSIV TAKOVERBANNER

ja.se 18 200:-/vecka
ja.se + skogsaktuellt.se 30 000:-/vecka


Finalbanner

Finalbannern är verkligen som man säger vår ”grande finale”. Den ligger alltid längst ner på sidan och avslutar respektive nyhetsflöde.

Ytan tar för sig och är en perfekt plats att kombinera utbudsannonsering med rent profilbyggande.

Vi hjälper er gärna att utforma budskapet samt att ta fram ert material kostnadsfritt. 

Helår 50 000:-
Halvår 35 000:-

Nyhetsbrev

Prenumerera på vårt nyhetsbrev
Direkt i din inkorg!

Senaste

Vad är det som (inte) händer?

Krönika: Året var 1797. De första försäkringarna mot hagelskador på skördar i Europa började ta form. Hagelskurarna kunde ge betydande ekonomiska konsekvenser för den enskilde lantbrukaren och en förlorad produktion innebar svält för samhället. En försäkringslösning bidrog till att hjälpa lantbrukarna att möta meteorologiska fenomen, där yrkeskunskapen inte kunde påverka utfallet av skörden. Hur har försäkringslösningarna inom detta område utvecklats de senaste 225 åren?

 

Kommentera